Lyckan Kommer & Lyckan Går

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Jennifer Johansson - 11 december 2011 16:48


Idag va jag & Neo & gjorde Julgodis med syskonen & kusinerna hos mormor som vanligt varje Jul :D

Men jag lyckades inte göra något tyvärr. Nro va gnällig & övertrött och vägrade sova.

Så jag fick gå & försöka nana honom i flera timmar. Men det va kul för det :)

Så nu sover lillfisen som en stock!


Och täppt i näsan är han stackarn.

Jag är också förkyld :/

I lördags var vi & handlade Julklappar i växjö. SÅ mycket folk!!! Ångrar att vi inte handlat innan :S

Men jag hittade lite iallafall. Är bara Pappas & Neos & Marcus present kvar :)


När Neo vaknat & ätit skall jag gå upp & städa uppe i sovrummet & i Neos rum det behövs verkligen.

& allt måste man göra själv..........


På Onsdag blir det hål i näsan igen ;P Nervös? Njae lite :)

Skall fixa resten av julklapparna med i veckan så man har det gjort :D


Bye bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Din Smärta I Mitt Hjärta.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards