Lyckan Kommer & Lyckan Går

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Måla :D

Av Jennifer Johansson - 5 oktober 2011 18:16


Jajamensan ;P Äntligen håller Marcus på att måla vårat tv rum vitt. Slipper det äckliga brungråa. Det kommer bli as bra känns det som.


Har börjat känna av förvärkar denna veckan, framför allt på natten. ;P

Känns som mensvärk, jag tror iallafall att det är förvärkar.

Och jag ligger vaken och håller tummarna att dom håller i sej, men icke dom försvinner.... :S Vill ju ha ut våran Bebbe! Men är den inte redo för livet här än så e det bäst att den e kvar tryggt i min mage :)

Och min foglossning är värre än någonsin! Kan knappt röra mej. Är lite sorgligt, hade mått som bäst nu annars.


Vad gäller förlossningen så är jag inte rädd, tror jag inte iallafall??

Nä det e jag inte. Eller?? Jag tar det som det kommer, skall inte förbereda mej på något sätt. Tror det är det bästa!

Epidural har jag inte bestämmt mej om jag vill ta än?

Men lustgas JA!

Sen kanske bäckenbotten bedövning så man inte känner för mycket när bebben skall ut.....äh jag fattar ingenting haha.


Har köpt en Bröstpump nu iallafall ;P Spännande grejer det där :)


Längtar efter min Bebis!


Bye bye sålänge!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johansson - 11 december 2011 16:48

  Idag va jag & Neo & gjorde Julgodis med syskonen & kusinerna hos mormor som vanligt varje Jul :D Men jag lyckades inte göra något tyvärr. Nro va gnällig & övertrött och vägrade sova. Så jag fick gå & försöka nana honom i flera timmar. Men det...

Av Jennifer Johansson - 5 december 2011 12:37

  Allt kommer bli bra Mamma. Ett steg dag för dag & sen, ska vi ses igen..... när vi möts i himmelen.   Vår kärlek ska leva kvar i evig tid, så vila i frid.   ------------------------------------------------------------------   ...

Av Jennifer Johansson - 2 december 2011 11:29

  I Guess its all right, I keep My Head High You´ll Never See Me Cry.   Should have known you were trouble from the first kiss. Had your eyes wide open....why were they open?'   ...

Av Jennifer Johansson - 23 november 2011 21:55

  Japp, Neo behövde större blöjor idag, eller ja dom andra passar ju precis & e snart slut så köpte större nu lika bra :) Han växer minsann så det knakar. & förändras varje dag känns det som. Jag har fått ordning på Livet med bebisen nu :) Man ...

Av Jennifer Johansson - 20 november 2011 20:32

  Är så trött på dej nu!! Jag fattar inte hur man kan hålla på så som du gör!?   Är trött på att tjata hela tiden varje dag!   Va det ett misstag? Nej det va det inte! Men kanske lite..........   Snart orkar jag inte med dej mera! ...

Presentation


Din Smärta I Mitt Hjärta.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards