Lyckan Kommer & Lyckan Går

Alla inlägg under september 2011

Av Jennifer Johansson - 30 september 2011 15:38


Det tog slut för länge sen men du är överallt...


Jag har slutat gå förbi.

Är nog bäst för båda, om jag försöker låta bli.....


Jag är kvar i nått jag lämnat, för länge sen...


Jag har försökt att tänka bort dej på alla sätt.


Nej du försvinner aldrig!


Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd för att fastna här.


Jag vill ha en sista chans....


Jag vill ha dej nu som jag hade dej förut


vi kommer ses igen.


Av Jennifer Johansson - 25 september 2011 22:09


Nu är det Illa!


Har foglossning så jag nästan inte kan röra mej :S Inte alls kul. Går som en pingvin. Eller som en väldigt överviktig männska...

Känn som att gå på blåmärken hela tiden.

Är glad att det inte är långt kvar nu, dryga 4 veckor kvar.

Längtar så efter dej, jag har dej i mej. Men det känns som att man skall få dej från någon annanstans, konstig känsla :/ Har inte fått panik över förlossningen än, kanske kommer, kanske inte. Jag vet att det kommer göra ONT, som att bajsa ut en Melon!! Men det är de värt för att få dej vårt Älskade Barn i famnen.

Som vi längtat, i flera år på att få dej. Skit jobb. Annars hade Mamma hunnit se dej......men nej livet är grymt! Inte bara jag som blir utan en Mamma, du blir utan en Mormor.......världens bästa Mormor!!!


Längatar tills på torsdag, skall till Barnmorskan då igen. På varnlig kontroll men det e kul, då får jag höra dina hjärtslag <3

Älskade Bebis <3


Nä nu måste jag lägga mej ner i sängen för min rygg tar KÅL på mej.

Bebis du får jätte gärna komma inatt :D


Bye bye Lovers!!!

Av Jennifer Johansson - 12 september 2011 22:07


Sitter vid tv:n och lyssnar på California King bed med Rihanna.

Den e så fin.

Bebis rör sej så fint i magen :)

Gud vad jag Älskar dej <3

Om jag inte fått dej vet jag inte om jag överlevt all denna skiten!


Du är en Gåva från Mamma, jag vet det. Tack Mamma <3


Det blåser lite ute nu, dom säger det skall bli storm men det får vi inte hoppas.

Hoppas jag kan sova lite bättre inatt, skall upp tidigt imon för anticimex kommer och ska besiktiga huset. Hoppas det inte är allt för många fel :S


Jag vill bara ha ut bebben nu, börjar ogilla att va gravid nu om jag skall va ärlig.

E bara jobbigt, fötterna o händerna har börjat svullna med.

Känner mej tjock och otymplig.


Snart kommer Marcus hem då skall jag äntligen sova.

Ja jag e för mörkrädd för att gå upp & lägga mej själv :P


Bye bye <3

Av Jennifer Johansson - 7 september 2011 18:08


Äntligen har vårat Babyskydd kommit med posten, visserligen beställde jag det i brunt, men det hade dom tydligen inte kvar så det fick bli rött. Men det blev nice det me.


Det blåser & blåser idag så tråkigt.

Fryser gör vi här hemma med.


Marcus håller på att leta upp en ny bil han skall köpa, hittad en Audi i Växjö.

Men den kostar 19000:- Så han behöver låna 8 .

Han frågade nyss och då sa Kräket att vi måste elda i VedPannan först så vi ser att den inte är sönder. Men för ************ klart den inte e sönder!!!!!!!

Hur har dom andra som bott här då klarat sej???

Idiot, bry dej inte om detta huset om det nu e så dåligt i dina ögon.

& Marcus e jag me sur på för att han inte har stake nog att krossa Aset!!

Varför lyssna på en Idiot när man inte behöver!!??

Så nu e han deppig igen tack vare Djävulen.

Och vi har gapat åt varandra igen tack vare ASET!!

Hoppas du brinner upp av all din Alkohol!!!!

Hoppas Dävulen hämtar dej snart till där du hör hemma!!!

Uppbrunnen & nergrävd Tills det inte går längre!!!!


Förbannat!!!!!

Av Jennifer Johansson - 3 september 2011 21:35


Igår va vi och hämtade det sista lasset med möbler från våran lägenhet, så nu e det bara att städa kvar :)


Och vi har fixat veden idag, får den hemkörd om 2 veckor Äntligen slipper vi tänka på det mer!!!!!!!!!!!!!!!


Marcus är äntligen färdig med sitt Vin, tack & lov nu har han kanske tid med mej lite. Nu när jag behöver det mest <3

Bebis har nog fixerat sej nu, känner ett så enormt tryck neråt & så sticks det när jag går. Läste på Internet av andra att det känns så när den fixerat sej :D

Känns som att Bebben skall komma ut när jag Kissar hehe.


Nu är jag så trött så ögonen sviker, får skriva mer imon, Orkar inte mer nu.


Natti natt!

Av Jennifer Johansson - 1 september 2011 23:18


Du ser inte allt jag gör!!!


Ser inte mej......


Känner mej bortglömd.


Vi var nog inte menade för varandra...


är allt ett misstag?

Presentation


Din Smärta I Mitt Hjärta.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards