Lyckan Kommer & Lyckan Går

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jennifer Johansson - 31 augusti 2011 21:04


Japp ikväll är jag inte ensam :)

Idag hämtade jag Julius "Brorsan" han fick va ledig från dagis imon & va med mej :)

Så nu har vi vatt en sväng på IKEA & köpt täcke till honom och dom andra pojkarna, så nu slipper vi flytta med täcken & kuddar fram & tillbaka när jag skall passa dom.


Nu har vi ätit lite glass MUMS ;P

Han fick känna på magen innan, och så stora ögon han fick!!

Jag tror inte att han fattar att det verkligen ligger en bäbis där inne.

Men kul att han äntligen fick känna på dej. Brukar alltid ha sån otur att den slutar sparka när någon annan skall känna. Men nu så ;P


Om en haltimme skall vi hämta Marcus på jobbet.......fast klockan kommer va halv 11 innan Julle kommer i säng idag, men han sover nu i soffan bredvid mej så förhoppningsvis bli han inte för trött sen. :S Han sover nog länge imon istället.


 Imorgon skall vi gå till Mormor, sen lekplasen. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda.


Nu är jag så trött och min rygg tar dö på mej, har börjat få sådan hemsk ryggvärk så det e inte sant.  Får hålla ut i 6 veckor till ;P


Bye bye.

Av Jennifer Johansson - 30 augusti 2011 21:31


Är nog världens känsligaste just nu haha


Har gråtit mej igenom True Talent som går på 3:an. Känner så mycket för männskorna som sjunger där. Blir så glad när dom går vidare, för oftast har dom något sorgset och jobbigt i bakgrunden. & då blir man så rörd när dom går vidare för dom blir så otroligt glada. Jag hade tryckt på alla som sjungt där, så alla kunde gå vidare :D Ja jisses känner mej så löjlig :)


Inatt sov jag inget vidare, men det är inget ovanligt. Fast Bebis rörde sej inte ett dugg inatt, den brukar alltid röra sej på natten, och nu ingenting :S Har varit så orolig! Jag har puffat på magen men ingenting!

Tänkte ringa barnmoskan innan idag men då så rörde sej våran lilla Älskling <3

Vilken lättnad!

Lille buse bebis....


Idag har jag inte gjort för mycket, städat som jag brukar, tatt disken, sen bara kollat på film. Orkade ingenting.


Jag hatar när Marcus jobbar eftermiddagspasset för jag e hemma själv så himla länge och utan bil dessutom så man blir fast här i ensamheten....men imon kör jag han till jobbet så jag kan röra mej lite. Ska hem till Syskonen lite imon tänkte jag.


Nu har bebben varit stilla för länge igen så nu skall jag försöka buffa på den...åh detta är ju märkligt :(


Av Jennifer Johansson - 28 augusti 2011 21:02


Äntligen är vi helt färdiga med ett rum i vårat hus :) Ett rum av 7 ;P

Sovrummet är helt färdigt nu, och snart Barnrummet.


Känns skont att vi har alla saker inköpta till Bebisen nu. Så man slipper tänka på det.

Så nu kan du ju komma när du vill <3 Men helst får du gärna vänta ett par veckor till så du hinner mogna för denna världen. Ja om man nu kan mogna.......

Aja men så du kan andas iallafall :D


Igår va vi på Kräftskiva med jobbarkompisarna, det var superkul!!!

Jag har ju inte vatt ute & träffat folk sen.....ja i Julas så va på tiden nu.

Det var super kul iallafall!


Nu är jag super trött efter att ha hållt igång hela dagen.

Foglossningen är i full gång....


Nu ska jag mysa med bebben i vårt fina sovrum <3


Bye bye <3

Av Jennifer Johansson - 25 augusti 2011 22:55


Dont cry daddy...daddy please dont cry..


You`ve still got me and little Tommy,

Togheter we`ll find a brand new mommy..


Daddy, daddy please laugh again,

daddy ride us on your back again.

oh daddy please dont cry....




Av Jennifer Johansson - 24 augusti 2011 11:51


Inatt sov jag redigt dåligt!


Skruvade & vände och hade mej.......var förbannad för jag inte lyckades somna.

Tillslut så somnade jag.

Vaknade när Marcus skulle upp till jobbet, sen va jag vaken 2 timmar till.


Efter det drömde jag så läskigt!

Kommer inte ihåg i detalj men, Marcus kompis Knarkade iallafall och han hade snott min bil. SEn va jag  ute i skogen och letade efter den, hittade den nästan sönder :/ Och då kom marcus kompis och jagade mej och skulle slå mej!!! Ringde Marcus hann precis säga var jag va och vad som hände innan "Tony" Tog mobilen från mej. SEn stoppade han in Knark i min underläpp på något vis så jag blev helt nästan förlamad.


Sen gick han :S Då kände jag att jag fick Värkar!!! Ropade på honom att jag skulle föda, men då kom Marcus andra kompis och bärde in mej i en buss. Han sa att han gömde sej för Tony också! Sen visade han mej vad för knark jag fått av Tony. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer, bara att värkarna slutade och vi var skit rädda för att Tony skulle komma in i bussen.......för sen vaknade jag.


Jaja sjuk dröm!


Nu skall jag försöka pallra mej upp från sängen... Fixa till mej & laga mat, tills marcus kommer hem som är om ungf. en timme.

Sen skall jag försöka va snäll idag :)

En stund och sen fråga om han vill med till Växjö och kolla Bebis kläder :)

Hoppas...HOPPAS!!


Nu får ja opp.


Bye bye so long!!

Av Jennifer Johansson - 23 augusti 2011 17:07


Idag är det jobbigt :(

Mamma skulle fyllt 46 år idag. Lilla Älskade Mamma!

Saknar dej något så enormt....

Var och köpte en ängel till dej och rosa blommor, satt dom vid din grav.


Kan inte fatta att du ligger där nere i jorden i en kista......för hemskt.


Du togs bort från oss alldeles för tidigt....

Min Dyrbara Mamma Jag Älskar Dej <3

Ett steg dag för dag, tills vi ses igen...


Vår kärlek skall leva kvar i evig tid, så Vila I Frid!


 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Allt kommer bli bra Mamma.


Denna Dagen Är Bara Din <3


Ha den Äran Mamma!!!

 

Av Jennifer Johansson - 15 augusti 2011 22:05


Mår lite bättre nu :) Jippi jag kan andas!!

I natt va jag uppe hela natten, gick runt & hyperventilerade, har aldrig någonsin haft så ont! La mej i sängen igen kl 5 somnade några timmar av utmattning.

Vaknade, åt lite, sen korde Marcus till jobbet och jag gick o la mej igen, sov sedan 7 timmar. Så otroligt skönt.

Är inte kul o va sjuk, blir så sur då. Har vatt så sur på Älskl dessa dagar så det e inte klokt :S Stackarn han fattar ingenting. <3


Har jag lika "lite" ont imon som nu så skall jag färga håret. Är så förbannat trött på denna hårfärgen. Läste om det och har frågat runt lite och det SKA inte va någon fara för bebis att tona håret bara man inte andas in det för mycket. Såä brun färg får det bli. Blont e inte redigt min färg. :)


Nä får börja bli lite positiv nu har vatt sjuk i 4 veckor nu och bara luggit ner, inte bra. Vill ju inte bli deprimerad :/


Snart kommer Älskling hem från jobbet <3

Saknar min skatt <3


För du betyder allting för mej!


Marcus & Liten, ni är hela min värld!

Av Jennifer Johansson - 14 augusti 2011 12:01


Alltså jag blir inte klok på detta!


Skulle hosta i natt, världens hostattack! & då knäckte något i revbenen så det bara small! Å fy bövelen va ont det gjorde!!

& nu kan ja knappt gå :/ Ännu mindre hosta och det e jobbigt att hålla inne hostan.

Är så förbannat trött på detta nu! 

Visst jag fick pencillin av doktorn i för går så hoppas det ger med sej snart.


Marcus va fylle schaffis åt min Kusin i natt. Kom väll hem kl 4. Fast jag va ändå vaken :) Sen somnade han på en sekund haha.


Nä får väll åla mej upp från sängen & äta något.

Har ju Lovat sysonen att fiska idag så. Lyckat!


Är sjukskriven nästa vecka också...SKÖNT!!!


Nu är jag hungrig!!!


Presentation


Din Smärta I Mitt Hjärta.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards